Spuiten
Eind januari 2006 staat hij dan al bij de spuiter. Tussentijds er af en toe even heen om te kijken hoe het ervoor staat natuurlijk. Want je blijft toch wel nieuwsgierig hoe het allemaal verloopt.
Krasjes, deukjes en andere oneffenheden worden zorgvuldig hersteld.
Roest is gelukkig verder nog nergens te bekennen.
Blijft een heel werk om te doen, maar alles voor het goede resultaat.


Toch vreemd als je hem dan in een totaal andere kleur ziet. Net of het een andere auto is geworden.
Snap eigenlijk niet waarom ze hem niet in een rooiere tint in de primer zetten.
Als je er nu bv steenslag op krijgt komt de lichte laag in beeld.....



En zo ziet hij er een week later uit. En op de dikke verchroomde rolbeugel die er in 2006, direct na het spuiten opgemaakt is, helemaal nog in de originele uitvoering!
Alles er weer netjes in en aan gebouwd. Het lastigste was om de voor en achterbumpers er zonder beschadigingen er weer goed aan te krijgen. Blijft toch kunststof, wat alle kanten op zwalkt als je het optilt.
Maar met alle boutjes en moertjes weer vastgedraaid, zit het weer goed stevig op zijn plek.
Maak jouw eigen website met JouwWeb